tisdag 26 januari 2010

Tråååk -.-'

Det händer ju tame' tusan INGENTING här hemma! När jag ska försöka göra det roligt för mig får jag ju bara skäll (när jag har roligt eller ska roa mig så tuggar jag på lister, stolar och sånt). Fattar ni varför? Inte jag i alla fall! Jag får till och med skäll är jag försöker skydda Hanna från andra hundar. Jag har låtit Fabbe gosa med henne, men inte hoppa på henne! Där går gränsen! Ja, någonting har väl hänt. Hannas mormor och morfars hund Emma har kommit hit när dom skulle till Stockholm. Bra de, för Emma menar jag. Är ju inte direkt kul att vara i en storstad med massor med avgaser och sånt. Bra gjort av mormor och morfar. Valparna bara växer och växer och piper och piper allt mer. Irriterande! Man får ju ingen sovro! Ja, ja, det blir väl bättre när dom flyttar och så. Det är ... hm ... 5 veckor nu ... 5, 6, 7, 8 ... 4 veckor kvar innan dom flyttar! Jag står ut tror jag.


*Gääsp* "Gomorgon" säger hon. "NEEEEJ!" säger jag.
Valparna har precis väckt mig -.-
Allt för denna gång tror jag väl?
Kramizar
Emilia eller Mille som jag kallas. Alltså mille som miljon och att jag kostar 1 mille kronor - MINST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar