torsdag 13 oktober 2011

Mamma!

Nu har jag inte bloggat på en evighet! Men nuförtiden har jag inte tid, man har mycket att göra när man är mamma. Och ja, jag har fått valpar! Otroligt va? Dom kom i fredags, fem stycken. Fyra hanar och en tik. Två blåa, två svarta och en brun. Dom är stora ska jag säga er, riktiga fläskberg, inte lätt att få ut dom!
Men, men, nu är det gjort i alla fall men jag kan inte säga att jag ändrat åsikt om att jag gillar valpar, det är bara mina som är okej.

Färska bilder jag bjuda på!

Ett stycke brun pojke
Ett stycke svart flicka
Ett stycke blå pojke
Såhär ser man ut när man är mamma och inte vill ha hårsnodd...
Och hela tjocka familjen efter maten!
Där var det några bilder då. 
Som ni kanske märker har jag bytt textstil också. Jag tröttnade lite på den andra, så det blev den här istället.
Aja, ha't gött i alla fall!
//mamma Emilia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar