lördag 13 augusti 2011

Lida

Nu är det ju så att bloggen inte varit så uppdaterat på sistione och jag har ingen ursäkt för det, bara lathet...
Men som ni kanske vet så var jag i Lida på en Bearded Collie special i helgen och det gick jättebra för mig, morsan och morsans systerdotter Klara. Tro det eller ej men det gick bra för Vilda också...för hon blev faktiskt BIR-valp.
Men, men, nu är det mig vi ska prata om! Jag kom tvåa i championklassen, efter Filippa, med CK. Klara vann öppenklassen och fick såklart CK hon också.
I bästa tik kom jag trea, mamma tvåa och Klara etta. Själv tycker jag att jag skulle få stå på förstaplatsen, men man får inte alltid som man vill.
Ja, just det! Storebrodern Mazarin blev tvåa bästa hane också...

Som ni också kanske vet så började jag höglöpa när vi var i Lida och då blev jag parad med Morris...själv tycker jag att en annan hane, som heter Hebbe, är lite sötare men det blev Morris ändå.

Eftersom jag inte har några bilder tror jag väl att det var klart så.
Ha det bra!
//Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar