fredag 22 januari 2010

Smått & Gott

Äntligen bloggdags! Eftersom jag inte sa särsklt mycket om broder Bill så kommer i alla fall en bild;


En närbild

Bill är större än mig och rätt snygg och rätt trevlig, men vi är ju syskon, fast jag är ju bättre.

Lite information om valparna skulle väl vara kul? Dom har växt! Börjat springa runt och bråka och fightas. Kommer ihåg den tiden ... goda tider! I alla fall. Jag har en film på dom kanske inte så rolig men ändå kul att visa, sen har jag ju lite bilder of course.




Filmen där uppe som ni kanske förstår. Lite bilder är ju alltid kul;



Där uppe har vi Geralldine och Mr. Horton. Den svarta är Geralldine och den bruna Mr. Horton



Här har vi Jim och Geraldine





Den som sitter lite längre bak är Alice och den som tittar in i kameran är Horton.

Det var väl allt jag hade för denna gång.
Kram
Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar