lördag 23 januari 2010

Only a few pictures

Om ni kan engelska så ser ni vad det kommer att vara. För er som inte kan engelska så står det "Bara några bilder". Börjar på en gång;

Där har Hanna, fotografen, lyckats få med alla fyra på bilden. Det är Geraldine, Jim, Mr Horton och Alice.

Där står Geraldine och försöker se söt ut

Vad Geraldine ska försöka se söt ut då. Inte avundsjuk!

Geraldine säger äntligen hejdå

Jim - Jim är lillebror till Jum - Jum

Tjockis Mr. Horton
Där är Alice. Hon kallas Pyjamas också för det ser ut som om hon har en pyjamas på sig.

Jag kan ju inte bara ha bilder på valpar. Så därför kommer det en bild på mig;
Jag gick upp och la mig i Hannas säng efter en långpromenad i skogen

Vad tycker ni om denna lilla svartingen? Det är en terryjerry för er som tror det är en utomjording.


Måste visa denna bild på Saffy:
Saffy är trött! Hon säger GÄÄSP

Okej! En enda bild till, sen är jag klar.
Det är kusinerna Hugo och Jum - Jum. Eftersom Hugo är polismästare så måste Jum - Jum vara assistenten, eller hur?
Så! Nu är jag äntligen klar! Det tog lång tid! Hoppas ni gillar bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar