måndag 14 december 2009

Mamma = Bäst (efter mig alltså)

Tjena tjena!
Nu är det så att mamma har varit på hundutsttällningen tillsammans med min storebrorsa. Det var inte vilken utställning som helst utan det vara StoraStockholm. Mazzarin, brorsan alltså, gick det inte så bra för. Det gick mycket bättre för mamma! Hon blev faktiskt BIM! Hon blev slagen av hennes föredetta make. Nemo heter han och han är jättefin. Han blir BIR på många utställningar.
Här är BIR och BIM kortet:


Eftersom jag inte pratat så mycket om min storebrorsa så gör jag det nu. Jag har inte pratat om honom för att jag glömt bort att han är min brorsa. Nåja, han är stor och ska vara svart (han är typ grå). Hans mamma är min mamma och hans pappa heter Nemo. Han heter Alistair's King of the Castle i stamtavlan. Här är en bild på honom:

Det är Mazarin ja. Han ser rätt korkad ut va? Konstigt att han är min brorsa igentligen. Det borde vara pappan. Men i alla fall! Hejdå så hörs vi väl snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar