onsdag 16 december 2009

Ja alla läsare...

Hej!
Nu när kursen är slut för tillfället så finns det inte så mycket att skriva om. Jag går ju på mina dagliga promenader. Hanna brukar alltid vara med. Antingen går vi ensamma eller så går vi med husse eller matte och dom andra hundarna. Jag får ofta komma in och gossa extra med Hanna men dock ligga i mattes och husses säng. Säg inget till dom men jag brukar ligga där när inge märker något. Hihi, busigt va? Småbrorsorna börjar på att bli lite jobbiga nu. Komma fram och hälsa så fort man kommer in genom grinden utan att ens fråga. Usch vilket beteende! Jag kommer väl in och bloggar mer snart! Hejdå så länge! Jag har nu frågor att besvara också!

1 kommentar:

  1. Hejsan syrran! Äntligen har jag fått lite fart på matte som får hjälpa mig att skriva några rader. Här har'e varit dötrist! Matte har legat på soffan i snart 2 månader. Hon har inte hunnit träna med dig eller gå på långpromenader. Ännu mindre får jag ligga i hennes säng! Din gottegris! Det ser ut som du har det bra och snygg är du med. Tur för mamma att hon brås på oss;o) Kramizar från Kajsa

    SvaraRadera