tisdag 22 december 2009

Lite smått och gott

Tjena!
För några få dagar sedan var jag, mina småsyskon och min kompis Saffy ute på Sätter. Där skulle vi ta kort. Utställningskort på mig och Fabbe och sen ett kort till Alistair's julkort. På julkortet skulle det vara jag, Fabbe, Valle och Hanna. Julkortet blev sedan jättefint. Det är inte särskilt kul när storhusse håller på med mig och ska få mig att stå fint. Jag föredrar Hanna. Efter det fick jag hoppa i badkaret och bli badad. Jag fick bli blåst av en grej som blåste ut luft eller nåt sånt, hårfån kanske det hette. Det är mysigt att bli ompysslad.

Här sitter man och ska bli fin.

Ett av utställningskorten.
Nu till nyheterna. Mammas kompis Sonia har fått valpar! Hon valpade igår. Det blev sju stycken. Fem bruna och och två svarta. Pipiga små råttor.
Allt jag hade denna gång. Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar