tisdag 21 juli 2009

Mina minnen

Hejsan! Nu har jag berättat om min familj så nu tycker jag att det är dags för att berätta lite vad som hänt tidigare i mitt liv. Jag föddes den 16 mars 2009, jag kom ut först eller nästförst tror jag. Jag fick äta från mammas goda mjölk. Dom första veckorna såg eller hörde vi inget så vi mest bara åt och sov, det var härliga tider det, nu är det mest bara leka, leka och leka men det är ju också kul. Men när jag fick ögon såg jag vem det var som hade städat och fixat med mig och mina andra sju syskon. Det var som våran extramamma utan mjölk, det är det som är nackdelen med extramammor: Ingen mjölk! Hon heter ialla fall Hanna. När vi inte var i våran valplåda så fick vi vara utanför på golvet, men en dag så tog Hanna ut oss på en större yta, det var det nya hundrummet! Där var det kul även om det var lite läskigt, okej jag var nog den som var mest rädd, men man ska inte ta några risker. Efter några dagar så kom det folk som ville titta på oss, det var läskigt men kul. Den dagen vi fick gå ut på trädgården med gräs och sånt där var jättekul!Jag kommer ihåg när jag skulle gå i något snöre som människorna kallar för koppel det var inte så kul, men jag var inte den sämsta faktiskt! Jag brukade få mellan G och MVG. Jag vill helst inte säga vad den sämsta brukade få för betyg. När vi blev åtta veckor börjde det bli lite tomt för då hade mina syskon flytta. Det var bara tre stycken kvar men efter en månad åkte en till så då var det bara jag och Bill. Då hade vi börjat gå i skogen. Det var nog det roligaste som hade hänt i mitt liv.
Det var allt jag hade att berätta om mina minnen.

Jag tycker nog att ni kan titta på min systers blogg på: kajsasdogblogg.blogspot.com

Ha det bra allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar