söndag 12 juli 2009

Hejhej!!


Jag heter Emilia! Jag är en Bearded Collie på fyra månader ungefär. Jag har sju syskon: En svart syster, en svart bror, en brun syster, två bruna bröder och två blå bröder. Visst är det konstigt att det heter blå när dom ser ut som grå?? Jag tycker att det är jättekonstigt! Alla mina syskon är sålda utom en av dom. Den som är kvar heter Bill. Han är jättejobbig för han ska bara bråka med mig hela tiden. Mina föräldrar heter Filippa och Ruff. Filippa är min mamma och Ruff är min pappa. Mamma är snäll men hon tycker att vi är lite jobbiga. Pappa mest bara skäller när jag och min brorsa går förbi, men Bill säger att han ska bli som han när han blir stor. Både stormatte och lillmatte säger att Bill är är som sin pappa, det är Bill glad för.
PS. På bilden är jag den svarta och den andra är min bror Bill. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar