torsdag 30 juli 2009

Festen!

Hej! Idag så har jag varit på en grillfest hos Hannas mormor och morfar. Dom bor i Skåre. Det var en jättelång väg dit tyckte jag. När vi kom fram hade jag bara dräglat lite. Det var en stor fin trädgård som jag fick springa på. Jag luktade på blommor och dom luktade jättegott. Jag tänkte äta upp dom men då tänkte jag att dom skulle bli sura. Hanna tränade på några tricks. Te.x vacker tass, krypa och touch, på touch så ska jag hoppa upp och stöta med nosen på hennes handflata som hon håller upp.
Det var kul att vara där borta förutom bilresan!

Jag är den enda som kan skrämma bort min mormor! Det gjorde jag när jag åt och hon försökte ta maten för mig! Samma sak med en pinne! När jag skrämmer bort henne så morrar jag och gör utfall!

Hejdå allihop och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar