onsdag 15 juli 2009

Min bror Bill!!

Bill bär på två matskålar!

Hejsan svejsan!! Nu ska jag berätta lite om min knäppa bror Bill. Idag så hade husse börjat lägga plattor i trädgården. Han började med att lägga ut sand. Bill och jag började såklart att gräva och sånna grejer, Bill hade idén att klättra upp på lastpallarna som plattorna låg på men jag sa att vi skulle strunta i det. När vi har ätit mat så brukar han ta matskålarna och bära på dom. En gång så tog han den ena och stoppade ner i den andra, han brukar gömma matskålarna under en presenning. Idag såg husse två av matskålarna under en av lastpallarna. Jag måste berätta om en sak som Bill gjorde när vi var inne. Han tog en kudde och gick till en spegel med kudden i munnen han såg verkligen ut som han inte visste vem det var och han tänkte säkert "vad är det för ful typ??". Han såg jätterolig ut tyckte jag. Han brukar morra på främmande människor och hästar (det där med hästarna har han fått från sin far). Han brukar alltid försöka följa med ut när lillmatte Hanna ska gå ut med mig. Han kan nästan hoppa över den höga grinden.
Det var allt jag hade att berätta om min bror Bill tror jag.
Ha det bra allihop!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar