onsdag 4 augusti 2010

Blandade känslor

Tjenare, tjenare! Snacka om att man varit dålig på att blogga...massor har ju hänt och man har ändå inte varit inne och skrivit nåt...men skyll på Hanna! Jag kan inte skriva på tagentbordet för mina tassar är för stora...

Lite kort som hänt: Morsan, Filippa, blev BIS på svensk vinnarutställning i Avesta. Duktigt morsan!:D

Jag har varit i Borås, men jag kommer inte ihåg så mycket från det faktiskt...men mamma blev i alla fall BIR och 3:a i gruppen tror jag :) Ehm...sen så har jag, Fabbe, morsan och Mazarin varit i Alfta. Det var bara mamma och Mazza som blev utställda och Mazarin blev champion faktiskt! Men efter det så har det inte hänt så mycket...eller ja, jag har ju hittat ett nytt favoritställe innan sovdags...

Ni anar inte hur mysigt det är att lägga sig i soffan när man är blöt ;) Det enda som var lite jobbigt var att Hanna skulle ha kort på mig också...

I söndags var jag och Fabbe i Ransäter. Fabbe kom tvåa i hans klass utan CK och jag vann min klass och blev 4 bästa tik!! :D Och inte nog med det - Hanna visade mig också! :D Det var riktigt kul faktiskt. :D Tyvärr inga bilder.

Och nu till det mindre roliga...vi har invaderats av ett småkryp. Ett blått småkryp. Han blev hämtad igår och tydligen satt han i Hannas knä. Fy säger jag bara! Och sen tror han att han bara kan komma och gosa med henne dessutom. Tänk om han tar över henne! Då kanske han kan ta över BLOGGEN också! Det verkar redan som han försöker komma på lösenordet... och han har ju tillräckligt små tassar.
Går i hallen och försöker verka oskyldig...jag vet allt vad du håller på med.

Titta på'n! Mattetjuv säger jag bara!

Säg inte jag har sagt det här, men jag måste erkänna att matte och bloggtjuven faktiskt är ganska söt...

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar