onsdag 18 augusti 2010

Askersund

Vet ni vad? Jag har glömt att skriva hur det gick i Askersund! Så därför skriver jag det nu :) Det var jag, mamma och Mazarin som blev utställda både på lördagen och söndagen. På lördagen blev Mazarin trea bästa hane och mamma blev fyra bästa tik och jag blev tvåa bästa tik! :D Jag slog mamma plus att jag fick certet! Jag slog faktiskt väldigt många tikar. I alla fall så har jag nu tre cert. På söndagen gick det inte lika bra...domaren då plocka inte ut några utan alla fick vara kvar i ringen liksom och då stod jag som sjua eller åtta tror jag...gick inte lika bra. Men mamma blev bästa tik och BIM och Mazarin blev bästa hane, BIR och BIG-4. Det var ju faktiskt ganska bra gjort av honom. Tja..det var det, nu finns det nog inget intressant kvar att berätta..men Hanna har ju faktiskt tagit en bild på Mazarin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar