söndag 8 november 2009

Lite bilder

Hej igen! Jag tänkte visa lite bilder nu! Mina småbrorsor kommer det vara lite bilder på t. ex. Min stormatte säger att dom är snygga som bara den, men det tycker inte jag! Titta på alla bilder!


Vi börjar med mig!

Undra om storhusse gömt nåt under kuddarna?
Jag får egentligen inte ligga här, men om ingen märket nåt varför bry sig?

Bara leva livet!
Det är underbart att ligga i storhusses och stormattes säng och tugga på tuggben!

Så blev storhusses och stormattes säng när jag var färdig! Jag tror faktiskt inte att dom blir nöjda! Konstigt va? Jag tycker det blev bättre!
Nu är det dags för småglinen!


Denna bild tog jag med för att jag tycker den är så underbar!
Va? Valdemar ser ju riktigt välartad ut!

Så där duktig är ju jag också faktiskt!

Ful eller hur? Pinsamt att han är min lillebror!

Undrar vad han tänker på... säkert något bus...

Bröderna brothers!

Det var alla bilder jag tänkt visa nu! Hoppas nu gillar dom! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar