söndag 14 februari 2010

Småglin och lite annat

Valparna börjar bli gammla och dom skriker och stinker. Matte håller på för mycket med dom tycker jag. Får att hon skulle grejja lite med mig så rullade ja mig i lite skit. Det blev storhusse som badade mig. Skit också!
Lite bilder här bara:


"Alice" eller "Pyjamas" eller Alistair's Natural Talent tror jag det är


"Geralldine" eller Alistair's Natural Beauty


"Mr. Horton" Inte bestämt vad han ska heta i stamtavlan


"Jim" Inte bestämt vad han ska heta i stamtvlan här heller
Nu ska ni få höra en jätteelak sak; Hanna ska till Gran Canaria! Hon ska åka den 13 mars och jag fyller år den 16 mars. Hon missar min födelsedag ;'''( Och sen så löper jag nu också. Det är jättejobbigt! Alla dumma och läskiga hanarna är efter mig hela tiden.
Allt för denna gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar