fredag 14 augusti 2009

Projekt gräva

Hejsan! Jag och Bill har börjat på ett projekt! Projekt Gräva så mycket som möligt. Lite långt namn, men det var Bill som kom på det. Vi började på ett ställe som ingen annan hade grävt. Det är breve ett kompoststängsel och bakom det är det ett stort hål och målet är att komma till det stora hålet! När jag är ute och går i skogen så fortsätter Bill att gräva och när han är ute i skogen så fortsätter jag att gräva. Bra teamwork va? Vi blir kolsvarta när vi grävt klart för dagen, men det är nåt som man får ta! Vi blir motarbetade också! Av husse! Men vi klarar det iallafall! Ni skule se hur långt vi har kommit på bara några dagar!

Det var allt jag hade att berätta om Projekt gräva så mycket som möjligt!
Ha det bra och ta hand om er!

PS. Ni som har hund ska inte motarbeta dom som gräver! Det tycker jag är elakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar