söndag 5 juni 2011

Lugna! Jag lever!

Oj, oj, OJ! Vad länge sen det var jag bloggade nu. Inte sen första mars! Det har ju hunnit hända massor..men allt orkar jag ju inte ta...men Hanna är inte hemma nu, hoppas hon kommer hem idag. Tja, nu vet ni att jag inte är död...och jag orkar inte skriva allt som hänt (faktum är att jag intekommer ihåg allt... :S). Så...vad ska jag skriva om nu? Nä, jag vet inte...inte har jag några bilder att visa er just nu, eller ja, om jag ska erkänna så vet jag faktiskt inte riktigt hur man gör, vet inte vart all bilde ligger på datorn och så där. Men det var väl allt för mig då. Jo, juste, Hanna gjorde en header till bloggen för ett tag sen men den var fel storlek, så hon ska göra en störe så snart som möjlig, så kommer bloggen bli jättefin! :D

Men ha're gött!
/Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar